«Чат GPT: польза или вред?»

«Чат GPT: польза или вред?»

Арина Гарсоян

Искусственный интеллекта.

Искусственный интеллект – раздел информатики, который занимается решением когнитивных задач, обычно отведенных человеку. К таким задачам относятся обучение, создание и распознавание образов. Современные организации собирают большие объемы данных из различных источников – интеллектуальных датчиков, инструментов мониторинга, системных журналов и контента, созданного человеком.

В чем преимущество ChatGPT?

ChatGPT прост в регистрации и использовании, доступен каждому – совершенно бесплатно. Изначально созданный как приложение для пользователей, ChatGPT вырос до невероятных масштабов. Теперь его с успехом используют профессионалы и бизнесы различных отраслей. Профессионалы всех мастей – от маркетологов до журналистов – используют этот инструмент, чтобы улучшить качество своей работы. Теперь представим вам некоторые преимущества использования ChatGPT. ChatGPT позволяет пользователям задавать вопросы и команды для начала разговора, которое почти невозможно отличить от общения с настоящим человеком. Похоже на виртуальных помощников вроде Siri от Apple или Alexa от Amazon. Однако, благодаря продвинутым техникам обучения, ChatGPT сумел поднять имитацию общения на новый уровень, используя в своей работе крупные языковые модели.

Один из минусом ChatGPT

Как у всего, у GPT есть свои плюсы и минусы. Одним из минусов является то, что его нельзя использовать в качестве авторитетного источника информации. На данный момент (июнь 2023 года) эта технология все еще полагается на контент из интернета, где к сожалению, бывает дезинформация. Поэтому слепо принимать его ответы нельзя. Для эффективного использования ChatGPT, важно уметь анализировать его результаты. Если данных мало или их вовсе нет, он не сможет дать ответ. Это тоже является одним из минусов. Из-за своей склонности создавать текст, который кажется правдоподобным, но на самом деле может содержать ошибки или бессмыслицу, ChatGPT подвергается критике. Такое явление в языковых моделях известно как “галлюцинация”. К тому же, нет ссылок или цитат для получения информации. Поэтому этот чат-бот не идеален для использования в исследованиях или для ссылок в одиночку.

Դասարանական աշխատանք

1. Գրիր հետևյալ թվերի բացարձակ արժեքները.

ա) |-7 2/9| = 7 2/9

բ) |0| = 0

գ) |-9 7/8| =9 7/8

դ) |-10 87/100| = 10 87/100

ե) |+3 3/4| = 3 3/4

զ) |-6 27/71| = 6 27/71

2.  Համեմատիր հետևյալ ռացիոնալ թվերը.

ա) -5/3 < 3/5 

բ) -1/2 > -2/3

գ) 7/3 և 15/4

դ) 4/7 > -2/9

3. Կատարիր գործողությունները.

ա) 1/2 + 3/2 = 4/2

բ) 4/5 — 1/5 =3/5

գ) -7/9 — 1/9 = 6/9

դ) -9/15 + 3/15 =6/15

ե) -3/4 + (-1/4) =2/4

զ) -6/7 — (-2/7) = 4/7

4. Կոտորակները բեր ընդհանուր հայտարարի.

ա) 3/7 և 2/14

բ)  12/15 և 4/25

գ) 7/9 և 4/10 

դ) 20/50 և 5/25

ե) 23/30 և 2/90

զ) 5/17 և 4/34

5. Կատարիր գործողությունները.

ա) 1/14 — 3/7 =

բ)  -7/9 + 5/10 = 

գ) -3/4 + (-5/20) =

դ) -5/6 — 3/8 =

ե) -8/9 — (-4/6) =

զ) 5/7 — (-3/56) =

6. Լևոնը ընտրեց մի թիվ, այն բազմապատկեց իրենով, ստացվածից հանեց 2, արդյունքը բազմապատկեց 3-ով, հետո գումարեց 4, ապա

Ամփոփիչ աշխատանք

  1. Ի՞նչ է բնութագրում ջերմաստիճանը։ Ջերմաստիչանը բնութագրում է մարմնի տաքցման աստիճանը։
  2. Ե՞րբ են մարմինները ջերմային հավասարակշռության վիճակում։ Եթե տաքն ու սառը մարմինները հպվում են,ապա որոշ ժամանակ անց նրանց ջերմաստիճանները հավասարվում են։Այս դեպքում ասում են ,որ նրանք միմյանց հետ ջերմային հավասարակշռության վիճակում են։
  3. Ջերմաչափների ի՞նչ տեսակներ գիտեք։ Էլեկտրական,էլեկտրոնային,հեղուկային,օպտիկական։
  4. Ի՞նչպես պետք է օգտվել բժշկական ջերմաչափից։Նախ առաջինը մենք պիտի շատ զգույշ լինենք որ մետաղական հեղուկն մեզ չվնասի։Երկրորդ մենք պիտի ջերմաչափը տափահարենք բայց զգույժ որ հանկարծ չնկնի չջարթվի հետո դնում էնք տեվի տակ և սպասում էնք երբ ծնգա,եթե հեղուկային է ուրեմ պիտի մի քանի րոպե սպասենք և հետո հանենք և տեսնենք ինչքան է մեր ջերմությունը։
  5. Ի՞նչ ջերմային երևույթներ գիտեք: խտացում,պնդացում,գոլորշիացում,հալում,եռում,
  6. Ո՞ր երևույթներն են կոչվում հալում և պնդացում:Հալումը-երբ սարույցը պինդ վիճակից անցնում է հեղուկ վիճակի։Պնդացում-երբ ջուրը հեղուկ վիչակից անցնում պինդ վիճակի։
  7. Ո՞ր մեծությունն է կոչվում եռման ջերմաստիճան : 100-դա եռման ջրի աստիճանն է։
  8. Ո՞ր եչրույթներն են կոչվում գոլորշացում և խտացում:Գոլորշացման ժամանակ նյութը հեղուկ վիճակից փոխվում է գազային իսկ խտացման ժամանակ հակարակը գազային վիճակից հեղուկ
  9. Ո՞րն է Երկրի վրա ջերմային էներգիայի գլխավոր աղբյուրը.Արեգակը
  10. Ի՞նչ վառելանյութեր են ձեզ հայտնի: բենզին,կրակ,նաֆտ
  11. Ե՞րբ են մարմինները համարվում էլեկտրականացված: երբ որ մարմիներ իրար հետ էն շփվում
  12. Ո՞ր էլեկտրական լիցքերն են անվանում դրական , և որո՞նք ՝ բացասական :Միևնույն նշանի էլեկտրական լիցքեր ունեցող մարմինները միմյանց վանում են, իսկ տարբեր նշանի լիցքեր ունեցողները՝ ձգում։ Երբ երկու միմյանց հետ հպվող կամ շփվող մարմիններ էլեկտրականանում են, նրանք ձեռք են բերում տարբեր նշանի լիցքեր՝ դրական (+) և բացասական (-)։
  13. Ի՞նչ է էլեկտրական հոսանք:
  14. Ո՞ր նյութերն են էլեկտրականության հաղորդիչները:
  15. Ի՞նպես է առաջանում կայծակը:Ի՞նչ է որոտը:Կայծակը առաջանում է էլեկտրական պարպումից։ իսկ որոտը այն ձայնն է, որը հետևում է կայծակին։
  16. Ի՞նչ է շանթարգելը, և ինպե՞ս է այն շինությունները պաշտպանում կայծակի հարվածից:Շանթարգելը դա մետաղյա ձող է որով ամրացվում էն շենքերը:Ամպրոպաբեր ամպերից էլեկտրական լիցքերը շաթարգելի միջով անցնում են հողի մեջ և շինությունը մնում է անվնաս:
  17. Կայծակի ժամանակ ինչպե՞ս պետք է վարվեք,եթե հայտվել եք բաց տարածքում:Եթե կայծակի ժամանակ հայտնվել էք բաց տարածքում,պետք է հեռու մնալ մետաղյա առարկաներից և ծառերից:Չի կարելի պառկել գետնին,չի կարելի կանգնել նույն տեղում և չի կարելի պախկվել ծառի հետևում
  18. Ի՞նչպիսի մարմիներ են ոսպնյակները:
  19. Ոսպնյակները քա՞նի տեսակներ են լինում:
  20. Բերեք մեկ օրինակ լույսի բեկման պատճառով առաջացած երևույթից:
  21. Ո՞րքան է նորմալ աչքի լավագույն տեսողության հեռավորությունը։ Նորմալ աչքի համամար լավագույն տեսողությունը հառավորության դա 25սմ
  22. .Թվարկե՛ք մարդու աչքի մասերը և նշե՛ք դրանց նշանակությունը։ Եղջերաթաղանթ, ծիածանաթաղանթ, բիբ, ակնաբյուրեղ, ակնապատյան, ցանցաթաղանթ, տեսողական նյարդ, ապակենման մարմին:
  23. Ձեզ հայտնի ի՞նչ եղանակով են կարճատեսությունը շտկում։
  24. Ի՞նչ է պետք անել տեսողության արատները կանխելու համար։
  25. Ի՞նչ է բջիջը։ Բջիջը կենդանի օրագանիզմների կառուցվածքների տարրական միավորն է, և օժտված է կենդանի օրգանիզմին բնորոշ հատկանիշներով:
  26. Որո՞նք են բջջի բաղադրության հիմնական քիմիական տարրերը։
  27. Որո՞նք են բջջի հիմնական կառուցվածքային մասերը։
  28. Ի՞նչ նշանակություն ունի բջջաթաղանթը։
  29. Ի՞նչ նշանակություն ունի բջջաթաղանթը։
  30. Ի՞նչ է հյուսվածքը։
  31. Ի՞նչ հյուսվածքներ ունեն բսւյսերը։
  32. Կենդանական ի՞նչ հյուսվածքներ գիտեք։
  33. Ո՞ր հյուսվածքն է կատարում բույսի և նրա օրգանների հենարանի դեր։

լրացուցիչ առաջադրանքներ

  1. Փակագծում  տրված գոյականները գրի՛ր եզակի կամ հոգնակի ձևով (պահանջվող ձևն ինչպե՞ս   գտար):

Երբ (շոգ, շոգեր) է լինում, (փիղը, փղերր) կնճիթով վերից վար ջրում է իրեն, հետո էլ ավազ  է ցանում վրան, իբրև սրբիչ: (Փիղը, փղերը) հոտերով  են շրջում: Նրանց առաջնորդում է ծեր ու իմաստուն (փիղը, փղերը): Հոտոտելիս (նա, նրանք) բարձրացնում են կնճիթները: Իսկ հենց որ (կնճիթր, կնճիթները) թշնամու հոտ են առնում, նրանց (տերն, տերերն) անաղմուկ հեռանում, ասես գետնի տակն են անցնում: Այդ վիթխարի, ուժեղ (կենդանին, կենդանիները) ոչ մի թշնամի չունի, բացի մարդուց:

Երբ շոգ է լինում, (փիղը, փղերր) փիղը կնճիթով վերից վար ջրում է իրեն, հետո էլ ավազ  է ցանում վրան, իբրև սրբիչ: Փղերը հոտերով  են շրջում: Նրանց առաջնորդում է ծեր ու իմաստուն փիղը: Հոտոտելիս նրանք բարձրացնում են կնճիթները: Իսկ հենց որ կնճիթները թշնամու հոտ են առնում, նրանց տերերն անաղմուկ հեռանում, ասես գետնի տակն են անցնում: Այդ վիթխարի, ուժեղ կենդանին ոչ մի թշնամի չունի, բացի մարդուց:

2. Նախադասությունները  լրացրո´ւԳրածդ բայերն  ընդգծի´ր:

Աշխարհը շատ տխուր կլինի, եթե մարդիկ չժպտաին :

Ամեն օր դպրոց գալը տոն կլինի, եթե քաղցրավենք հյուրասիրեին :

Շներն իրենց անելիքը չեն իմանա, եթե . :

Փողոցում ոչ մի ավտոմեքենա չի լինի, եթե:

3. Նախադասություններն  ավարտի´ր:

Աքլորներն իրար բզկտում էին, որովհհտև սոված էին:

Սարսափելի  փոթորկից  նավը շուռ կգար, եթե հավասարակշռությունը կորցներ:

Փողոցում երեխաներից բացի մարդ չկար, ուրեմն

Փողոցում երեխաներից բացի մարդ չկար, իսկ մեծերը աշխատանքի էին:

Քանդակագործը գիշեր ու զօր աշխատում էր, երբ հոգնած չէր:
Լավ եղանակին այնտեղ էի տանում շնիկիս, որ

4.   Նախադասությունները լրացրո´ ւԳրածդ բայերն  ընդգծի´ր:

Եթե ոչ մեկին ոչինչ չարգելեն աշխարհ քաոս կլինի: :

Եթե մարդիկ լաց լինելն ու ծիծաղելը մոոանան երկրում տխրություն կտիրի: :

Եթե ինձ ստիպեն ամեն օր առավոտից իրիկուն խաղալ ես :

Եթե դպրոցական օրենքները աշակերտները հաստատեն….:

Գործնական քերականություն. Սուսան Մարկոսյան

06.05-10.05-2024 գործնական քերականություն

  1.  Բառաշարքում ընդգծիր անհոդակապ բառերը, ինքդ լրացրու շարքը ևս 5 բառով:

Ծանրակշիռ, բազմերանգկեսբերան, խաղակես, մարգարտաշար, նախօրոք, սեպագիր,  ընդառաջջրամբար, նկարագիր, աներորդի, մարդամոտ, մայրցամաքոսպապուր;

2. Բառաշարքում ընդգծիր պարզ բառերը:
Կարգ, կատակ, անտեր, կապիկ, վազք, գարուն, տկար, կարիճ, քերիչ, գերան, բարձ, շարան, դիրք, պատճառ, արդուկ, շահույթ, հրաման, հատիկ, հյութ, հնչյուն,  կաղնուտ, ականջ, օրորոց, մրջյուն:

3. Երկու շարքից առանձնացնել դարձվածքն  ու նրա բացատրությունը:
1Ականջին օղ անել,  ահը սիրտն ընկնել,  անվանը մուր քսել,   անդանակ մորթել,  առյուծ կտրել,  բռունցք  թափ  տալ,  արձան կտրել, բախտը  ժպտալ, բառերը  քամուն  տալ, բերանը  բաց  մնալ:

Ականջին օղ անել-մտապահել

ահը սիրտն ընկնել-երկյուղել

անվանը մուր քսել-անարգել

  անդանակ մորթել- տանջել

  առյուծ կտրել- խիզախանալ

բռունցք  թափ  տալ- սպառնալ

արձան կտրել- քարանալ

բախտը  ժպտալ- հաջողվել

բառերը  քամուն  տալ- շատախոսել

բերանը  բաց  մնալ — հիանալ


2. Շատախոսել,  հաջողվել,  տանջել,  մտապահել,  հիանալ,  քարանալ,  սպառնալ,  երկյուղել,  խիզախանալ,  անարգել: 

4. Նշիր այն բառը, որն հոմանիշ է փակագծերում տրված դարձվածքին.

ա. մարզվել, զինվել, սպառնալ, տրորել (սուր ճոճել)
բ. սսկվել, հագենալ, բավարավել, չարախոսել (բերանը ջուր առնել)
գ. խրատել, մտապահել, նշանել, ականջին օղ դնել, (ականջին օղ անել)
դ. վերացնել, սիրաշահել, վրդովվել, հագենալ, (սիրտը առնել)
ե. եռանդագին, մոլեգնած, մարած, շիկացած, (կրակ կտրած)
զ. անտեսել, պաշարել, կուտակել, հանգցնել, (ականջի ետևը գցել)

5. Բառակապակցության  իմաստն  արտահայտիր  մեկ  բառով:
Թագավորական աթոռ-գահ
քաղաքամերձ բնակավայր
վատ լուր հաղորդող–գուժկան
ձիերի խումբ–երամակ
հաճելի հոտ–անուշահոտ
կովերի խումբ–նախիր
ձկների խումբ–վտառ
մեղուների խումբ–պարս

6. Տրված  բարդ  բառերի  առաջին  բաղադրիչները  փոխելով՝ ստացիր  նոր  բառեր:
Բարձրագագաթ —լեռնագագաթ
քաղցրաձայն —ցածրաձայն
սահադաշտ-մարզադաշտ
օրագիր-
ցատկահարթակ-լեռնահարթակ
հոռետես- 
գինետուն-
գործընկեր-դասընկեր

7. Տրված բառերի հականիշները գրի´ր: 

Սիրուն, լավ, մեծ, ներքև, ուշադիր, բարեկամ, աղքատ, կուշտ, դիտավորյալ, 

հիշել, վառել, դրական, հրաժեշտ տալ, հյուսել, թույլատրել, ընկնել, գումարել:

Սիրուն–տգեղ
լավ–վատ
մեծ–փոքր
ներքև–վերև
ուշադիր–անուշադիր
բարեկամ–թշնամի
աղքատ–հարուստ
կուշտ–սոված
դիտավորյալ–պատահական
հիշել–մոռանալ
վառել–մարել
դրական–բացասական
հրաժեշտ տալ–դիմավորել
հյուսել–քանդել
թույլատրել–արգելել
ընկնել–վեր կենալ
գումարել–հանել

Խնդիրներ «Տոկոսներ» թեմայից

Դասարանական աշխատանք

1.  Խանութ առաքեցին 2500 կգ լոլիկ։ Առաջին օրը վաճառեցին այդ ամբողջ ապրանքի 30%-ը։ Քանի՞ կգ լոլիկ մնաց վաճառելու։

2500*30:100=750

2500-750=1750

2. Տանձի չրի զանգվածը թարմ տանձի զանգվածի 20%-ն է։ Քանի՞ կգ չիր կստացվի 350 կգ թարմ տանձից։ 

350*20:100=70

3. Բարձրագույն կրթություն ունեցողների միջին աշխատավարձը 225 000 դրամ է, չունեցողներինը՝ 150 000 դրամ։ Քանի՞ տոկոսով է բարձրագույն կրթություն ունեցողների միջին աշխատավարձը ավելի բարձրագույն կրթություն չունեցողների միջին աշխատավարձից։

225000-150000=75000

750000:150000*100=50

4. Խառատը մինչև ընդմիջում տաշեց 24 մանրակ, ինչը հերթափոխային պլանի 60%-ն է։ Քանի՞ մանրակ է տաշում խառատը մեկ հերթափոխում։

24*100:60=40

5. Զբոսաշրջիկները անցան երթուղու 75%-ը, և նրանց մնում էր անցնել ևս 5 կմ։ Ինչքա՞ն է երթուղու երկարությունը։

5*100:25=20

6. Միսը եփելիս կորցնում է իր զանգվածի 40%-ը։ Որքա՞ն եփած միս կստացվի 6 կգ թարմ մսից։

6*60:100=3,6

7. Ակցիայի արդյունքում ապրանքների գներն իջել են 20%-ով։ Ինչքա՞ն պետք է վճարել վերնաշապիկի համար, եթե նրա սկզբնական գինը 8000 դրամ էր։

8000*20:100=1600

8000-1600=6400

8. Ծրագրավորողի աշխատավարձը բարձրացել է 15%-ով։ Ինչքա՞ն է նոր աշխատավարձը, եթե մինչև բարձրացումը 300 000 դրամ էր։ 

300000*15:100=45000

300000+45000=345000

9. Նորածնի քաշը 3 կգ էր։ Մեկ ամիս հետո նա կշռում էր 4 կգ 200 գ։ Քանի՞ տոկոսով է ավելացել նրա քաշը։ 

1200:3000*100=40

10. Մեկը իր ունեցած գումարից 4000 դրամ նվիրաբերեց մանուկների ֆոնդին։ Ինչքա՞ն գումար ուներ այդ մարդը, եթե նվիրել է իր ունեցածի 2%-ը։

4000*100:2=200000

Լրացուցիչ առաջադրանք

1. Դպրոցում 400 աշակերտ է սովորում, որի 52%-ը աղջիկներ են։ Գտիր տղաների քանակը։ 

2. Խաղողը չորացնելիս կորցնում է իր զանգվածի 70%-ը։ Ինչքա՞ն չամիչ կստացվի 80 կգ թարմ խաղողից։

3. Ապրանքն արժեր 5000 դրամ։ Նրա գինը բարձրացավ  20%-ով։ Քանի՞ դրամով բարձրացավ գինը։

4. Միսը եփելիս կորցնում է իր զանգվածի 40%-ը։ Որքա՞ն թարմ միս պետք է վերցնել, որ ստացվի 6 կգ եփած մսից։

5. Համաձուլվածքի 40%- ը անագ է, 2%-ը՝ ոսկի, իսկ մնացած մասը՝ կապար։ Քանի՞ գրամ անագ, ոսկի և կապար կա այդ համաձուլվածքի 300 գրամում։ 

Моя любимая книга

Моя любимая книга это Пиратки в юбках. Я конечно не причитала её полностью но когда я читала было очень интересно. Это книга про три девочки однажды одна пиратка в воде нашла в корзинке три девочки их назвала Марина, Аква и Океана они всегда помогали. Они живут на чудесном корабле «Рюшечке», которым сами и управляют. А еще они знают толк в моде. Атласные платья, украшения из ракушек и конечно же необычайно стильные повязки на глаза, как у самых настоящих пиратов.Подругам предстоит разгадать непростую загадку. Кто-то напал на сады русалок и уничтожил их. Морские обитатели полагают, что это проделки глубоководного чудовища — Нори.

Автор этой книги  Уотерс Эрика Джейн

Я эту книгу мечтала прочитать с детства мне очень понравилась её дизайн и я когда выросла начала читать это книгу.Эту книгу я незнаю кто подарил или купил но это книга моя любимая книга.

Работа с текстом

ЧЕЛОВЕК ДОЛЖЕН БЫТЬ ИНТЕЛЛИГЕНТЕН

(По Д.С.Лихачеву)

    Человек должен быть интеллигентен! А если у него профессия не требует интеллигентности? А если он не смог получить образования: так сложились обстоятельства? А если интеллигентность сделает

его “белой вороной”* среди его сослуживцев, друзей, родных?

    Нет, нет и нет! Интеллигентность нужна при всех обстоятельствах. Она нужна и для окружающих, и для самого человека.

    Многие думают: интеллигентный человек — это тот, который много читал, получил хорошее образование, много путешествовал, знает много языков.

    А между тем можно иметь все это и быть неинтеллигентным, и можно ничем этим не обладать в большой степени, а быть все-таки внутренне интеллигентным человеком.

Образованность нельзя смешивать с интеллигентностью. Интеллигентность не только в знаниях, а в способностях к пониманию другого. Она проявляется в тысяче и тысяче мелочей: в умении уважительно спорить, вести себя скромно за столом, в умении незаметно (именно незаметно) помочь другому, беречь природу, не мусорить вокруг себя — не мусорить окурками или руганью, дурными идеями (это тоже мусор, и ещё какой).

Интеллигентность надо в себе развивать, тренировать, тренировать душевные силы, как тренируют и физические. А тренировка возможна и необходима в любых условиях.

Злобная и злая реакция, грубость и непонимание других — это признак душевной и духовной слабости, человеческой неспособности жить… Толкается в переполненном автобусе слабый и нервный человек… Ссорится с соседями — тоже человек, не умеющий жить… Не умеющий понять другого человека, вечно обижающийся на других — это тоже человек, обедняющий свою жизнь и мешающий жить другим.

Приветливость и доброта делают человека не только физически здоровым, но и красивым. Да, именно красивым.

Лицо человека, искажающееся злобой, становится безобразным. Долг человека — быть интеллигентным перед людьми и перед самим собой.

Дайте ответы на вопросы:

  1. Что значить быть интеллигентным человеком? Образованность нельзя смешивать с интеллигентностью. Интеллигентность не только в знаниях, а в способностях к пониманию другого. Она проявляется в тысяче и тысяче мелочей: в умении уважительно спорить, вести себя скромно за столом, в умении незаметно (именно незаметно) помочь другому, беречь природу, не мусорить вокруг себя — не мусорить окурками или руганью, дурными идеями (это тоже мусор, и ещё какой).
  2. Чем образованность отличается от интеллигентности? образованность-умный/интеллигентный/воспитанный интеллигентный- воспитанный/хорошо вести в обществе
  3. Что значит выражение «быть белой вороной»? выделятся в обществе

Ровные ряды молодого сосняка тянулись от леса до самой дороги. Мы ехали по степи. Мелкие овражки пересекали её. Это наша родная земля. Цветёт она по весне красными тюльпанами, прорастает золотистым хлебом, зеленеет лесами. Радостно смотреть на эту красоту. Но вот заноет сердце. Ты встречаешь на пути заросший окоп или скромный солдатский обелиск. Много их стоит от Дона до Волги. Остановись и поклонись героям. Это благодаря им ты идёшь по цветущей земле.

С местоимениями составить предложения.Нас, нам, нами, вас, вам, вами, их, им, них, его, ему, ей, ее, тебя, тобой, тебе, меня, мной, собой, тех.

Нас позвали к директору

Нам пришлось ехать на такси

Над нами летят облака

Вас ждут к Европе ё

Вас надо покормить

Вами командуют

Спишите, вставляя подходящие предлоги. Определите падежи местоимений.1) Егор сидел рядом со мной. 2) Ты всегда был строг ко мне. 3) Сердце … мне сжалось. 4) Вникните … всё это хорошенько. 5) Все принялись хохотать … мною. 6) Вспомните … мне. 7) Мелькнуло … мною моё детство. 8) Он славился … всём округе гостеприимством и радушием. 9) В темноте я больно ушибся… что-то.