- Կարդա՛ տեքստը, լրացրո՛ւ բաց թողած տառերը:
Վաղուց, շատ վաղուց մի մարդ էր ապրում: Նա աշխարհի ամենաբարի մարդն էր: Հենց լույսը բացվում էր, վերցնում էր իր սրինգն ու շրջում գյուղից գյուղ, քաղաքից քաղաք: Նա իր սրինգի քաղցր մեղեդիներով մխիթարում էր վշտացածներին, բժշկում հիվանդներին: Երբ լսում էին նրա նվագը, թշնամիները հաշտվում էին, խոսում սիրո և եղբայրության մասին:
Մի անգամ ուշ գիշերով մարդը տուն էր վերադառնում անտառի միջով: Հանկարծ շատ մոտիկից լսվեց գայլերի ոռնոցը, մի քիչ հետո խավարի մեջ պսպղացին նրանց աչքերը: Մարդը մի պահ քարացավ, բայց իսկույն սթափվեց, ձեռքն առավ սրինգն ու սկսեց նվագել: Հնչեց կախարդական մեղեդին, և գայլերը նստեցին գետնին, գլուխները դրեցին առջևի թաթերի վրա ու կարծես քարացան:
2. Բնութագրի՛ր այս պատմության մարդուն՝ պատմելով նրա կատարած գործերի մասին:
Նա իր սրինգի քաղցր մեղեդիներով բուժում էր հիվանդներին:Թշնամիներին հաշտեցնում էր։
3. Մարդն ինչպե՞ս փրկվեց գայլերից:
Նա առավ ձեռքով սրինգը և սկսեց նվագել,գայլերը այդ սիրուն ձենը լսելով նստեցին գետնին և կարծես քարացան։
4. Վերնագրի՛ր տեքստը:
Սրինգի սիրուն ձայնը
5. Կազմի՛ր նոր բառեր աշխարհ, ճանապարհ բառերով:
աշխարհային,ճանապարհային։
6. Դո՛ւրս գրիր ընդգծված բառերը՝ դիմացը գրելով, թե յուրաքանչյուրն ինչ խոսքի մաս է:
Նա-դերանուն
ամենաբարի-ածական
սրինգն-գոյական
քաղցր-ածական
մխիթարում էր-բայ
անտառի-գոյական
սթափվեց-բայ
կախարդական-ածական
7. Համառոտի՛ր նախադասությունը՝
Նա իր սրինգի քաղցր մեղեդիներով մխիթարում էր վշտացածներին:
Ով-Նա
Ինչ էր անում-մխիթարում էր
8. Գտիր տրված նախադասության ենթական և ստորոգյալը՝
Մի անգամ ուշ գիշերով մարդը տուն էր վերադառնում անտառի միջով:
Մարդը վերադառնում է։
4. Հետևյալ բառերի հոմանիշները գրի՛ր՝ մխիթարել, պսպղալ, թշնամի:
Մխիթարել-Սփոփել։
Պսպղալ-Փայլել
Թշնամի-Hակառակորդ:
5. Տրված թվերը գրի՛ր բառերով՝ 2099, 37, 45, 766, 84:
երկու հազար իննսունինը,երեսունյոթ,քառասունհինգ,յոթ հարյուր վաթսունյոթ,ութսունչորս;